دریافت SSL رایگان

SSL در اصل مخفف Secure Socket Layer به معنای لایه اتصال امن و پروتکلی (مجموعه ای از قوانین و مقررات) به جهت برقراری ارتباطات امن میان سرویس دهنده و سرویس گیرنده است.

SSL پروتکلیست برای امن کردن درگاه های نا امن مثل HTTP/LDAP/IMAP و غیره استفاده می شود. بر این اساس الگوریتم های رمزنگاری بر روی داده های خام که قرار است از یک کانال ارتباطی نا امن مثل اینترنت عبور کنند، اعمال می‌شود و محرمانه ماندن داده‌ها را در طول انتقال تضمین می‌کند.

SSL در واقع موجب افزایش امنیت اطلاعات در فضای اینترنت می شود و امروزه امری واجب برای تک تک سایت ها به جهت افزایش امنیت میان سرور اصلی و کاربر می باشد.

 

در آموزش نصب SSL قصد داریم نحوه فعال کردن SSL از طریق کنترل پنل cPanel را به شما آموزش دهیم.

دریافت SSL رایگان

در قسمت آدرس مرورگر خود، آدرس سایت خود را وارد کنید

(مثال: https://yourdomain.com/cpanel یا https://virahost.com/cpanel)

همانند تصویر پس از باز شدن صفجه ورود نام کاربری و کلمه عبور (اطلاعات ورود به هاست) خود را وارد کنید.

 

 

پس از تکمیل اطلاعات بر روی دکمه Log in کلیک کرده و در صورت درست بودن اطلاعات ورودی به صفحه مدیریت هاست خود هدایت می شوید.

مانند تصویر، در بالا سمت راست مرورگر بر روی آیکون جستجو کلیک کنید و عبارت SSL/TLS Status را نوشته و بر روی آن کلیک کنید.

 

 

پس از بازشدن پنجره جدید، دامنه هایی که می خواهید بر روی آن گواهینامه امنیتی SSL بصورت خودکار و کاملا رایگان فعال شوند را انتخاب کرده و بر روی دکمه Run AutoSSL کلیک کنید.

لحظاتی بعد پس از گرفتن دستورات از سرور مادر بصورت خودکار بر روی دامنه شما SSL نصب می شود و می توانید از آن پس بجای HTTP از پروتکل HTTPS استفاده کنید.

 

 

اگر سوالی داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب ویراهاست در ارتباط باشید.

لطفا برای امتیاز دادن به این مطلب روی ستاره ها کلیک کنید
[کل: 3 میانگین: 5]