تبلیغات در اینستاگرام امروزه یکی از پر بازدید ترین روش تبلیغات اینترنتی محسوب می شود. شرکت ها و برند های کوچک و بزرگ زیادی با استفاده از آن توانسته اند سهم بسزایی از بازار را نصیب خود کنند و در این راستا سودآوری خود را افزایش داده اند.

مشاغل زیادی به واسطه این شبکه اجتماعی رونق گرفته اند و افراد زیادی توانسته اند در وضعیت رکود اقتصادی از بستر این رسانه آنلاین استفاده کنند.. بطوریکه یک کاربر با کمترین سطح دانش، می تواند کالا یا خدمات مورد نظر خود را در اینستاگرام جستجو نماید و تبدیل به یک مشتری برای یک کسب و کار نوپا شود.

 

 

تبلیغات در فضای مجازی فراهم آوردن شرایط مساوی تبلیغاتی، کاهش هزینه های ناشی از چاپ پوستر و بیلبورد، تسریع در به روزرسانی اطلاعات را به همراه دارد.به بیان دیگر با استفاده از فضای تبلیغاتی مجازی شاهد صرفه جویی قابل ملاحظه ای در سرمایه، وقت و انرژی خواهیم شد.

شراکت های چندنفره، مغازه های چندبر، اجاره های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج های نفس گیر و …. را دور بریزید. این روزها کسب و کار در اینستاگرام رقم می خورد.اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست.در اینستاگرام یک پیج ساده با تعداد دنبال کننده هایی در حدود ۲۰۰ هزار نفر، بین ۸ تا ۱۰ میلیون به فروش می رود. برخی موارد به ۱۰۰ میلیون تومان هم می رسند.در این میان صفحات مخصوص اجناس مورد نیاز خانم ها( زیور آلات، لباس و…) بیشتر از همه روی بورس است و همچنین نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۹ ساله بیشترین درآمد را از اینستاگرام کسب می کنند.

دلایلی که شما در اینستاگرام به موفقیت دست پیدا می کنید: کاربران بیشتر به شبکه های اجتماعی سر می زنند تا وبسایت شما، یک کانال ارتباطی و بدون واسطه برای مخاطبان است، می توانید از خودتان دفاع کنید، می توانید محتوا تولید کنید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس است و به همین دلیل بر پایه ی مسائل بصری بنا شده است.به منظور اینکه تبلیغات اینستاگرامی تان به افزایش فروش، یادآوری تبلیغات و شهرت برند شما منجر شوند، استفاده از عکس هایی با کیفیت بالا یک ضرورت است.همچنین پست هایتان نباید به بازدیدکنندکان این حس را منتقل کنند که دارید مستقیما چیزی را به آنها می فروشید.

 

 

با اینکه قرار دادن لوگوی برندتان روی عکس ها بسیار وسوسه انگیز است، نباید اجازه دهید که برندتان روی عکس سایه بیاندازد. بلکه عناصر خلاقانه ی عکس تان باید برند یا محصول تان را معرفی کنند. یک عنصر سمبلیک یا یک رنگ شاخص برای برندسازی بیادماندنی، اما نه خیلی غالب، برای برندتان انتخاب کنید.

کوتاه بنویسید، زیرا اینستاگرام مکانی است که کاربران آن کمترین تمایل را به «خواندن» دارند ! همانطور که تصویرتان نباید خیلی نوشته داشته باشد، متن همراه عکس یا همان «کپشن» نیز نباید «قصه ی حسین کرد شبستری» را تعریف کند.کپشن ها نباید از حدود ۴۰ کاراکتر بیشتر باشند. تبلیغات اینستاگرامی شما باید مانند بخشی از یک جریان طبیعی پست های اینستاگرامی به نظر برسند، پس هشتگ ها را به پست های تان اضافه کنید.پست هایی با ۱۱ هشتگ، بیشترین تبادلات را داشته اند.

لطفا برای امتیاز دادن به این مطلب روی ستاره ها کلیک کنید
[کل: 1 میانگین: 5]